top of page
  • תמונת הסופר/תhabebhabeb

פרגולות עץ מיוחדות

עודכן: 17 בנוב׳ 2022

כל מי שיש לו בית פרטי, ירצה להשקיע בפרגולה מיוחדת ומעניינת, שתאפשר לו לשבת בחוץ וליהנות מהאוויר הצלול, ללא שום צורך לסבול מקרני השמש הלוהטות. פרגולות עץ מיוחדות יכולות לתרום המון לעיצוב הכללי של הגינה או החצר שלכם, מאחר והן משתלבות בעיצוב הכללי של הבית ותורמות למראה מושקע ואסתטי יותר.


אנו במחסן עצים – עץ מרקט נשמח לספק לכם עצים איכותיים ועמידים לכל סוג של פרגולה. אנו מספקים את העצים הדרושים בתוספת כל האביזרים, כולל הברגים, הצבע והתושבות הנדרשות לבניית הפרגולה. נשמח לעמוד לשירותכם ולספק ייעוץ אישי ומקצועי, על מנת להבטיח לכם את הפרגולה האידיאלית ביותר לצרכים שלכם. כמו כן, אנו מציעים קיט לפרגולה מעץ להרכבה עצמית, כולל כל הפרזול והברגים הנדרשים למשימה.




פרגולות עץ מיוחדות – מה מעולם לא סיפרו לכם?

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של פרגולות שונות, מאחר וכל מי שיש לו גינה, חצר או מרפסת, יבחר להתקין פרגולה על מנת ליהנות מהאפשרות לשבת בחוץ, מבלי להיצלות מחום השמש. כדאי לציין כי אומנם ישנם לא מעט יתרונות לפרגולות האלומיניום, אך לא ניתן כלל להשוות אותן לפרגולות העץ המושקעות והמיוחדות. מדובר על פרגולות המוסיפות מראה הרמוני יותר לכל סוג של עיצוב, מאחר ועץ משתלב באופן נפלא בכל בית ובכל גינה. הפרגולה יכולה לתרום המון לאיכות החיים שלכם, מכיוון שהיא מאפשרת ליהנות משהייה מפנקת בצל בכל שעות היום, כולל שעות הצהרים הלוהטות של הקיץ. אך על מנת להבטיח לעצמכם את הפרגולה האידיאלית ביותר לצרכים שלכם, כדאי שתתייעצו עם אנשי מקצוע שמגיעים מהתחום, על מנת להבין איזה סוג עץ הכי מתאים לסגנון העיצוב ולתקציב האישי שלכם ומהם הכלים הדרושים לכם לצורך בניית הפרגולה.


היום ניתן למצוא לא מעט סוגים שונים של פרגולות עץ, אך מי שמעוניין להבטיח לעצמו את העיצוב הייחודי והמעניין ביותר, יצטרך פרגולה בהתאמה אישית. יש לבחור תחילה את סוג העץ המתאים ביותר לצרכים שלכם, מאחר ולכל עץ יש את היתרונות והחסרונות שלו. למשל, פרגולה העשויה מעץ אורן תהיה פשוטה יחסית לבנייה והרכבה ולא תצריך יותר מידי תחזוקה או ניקוי מיוחד. עץ האורן נחשב לעמיד ונוח לעבודה, מחירו זול יחסית והוא נחשב להעדפה הפופולארית ביותר. כמו כן, ניתן לבנות את הפרגולה מעץ גושני או אפילו ממוטות במבוק. הפרגולה עצמה יכולה להיות בכל צורה אפשרית ובכל גודל רצוי. ניתן לשלב מספר צבעים, על מנת לייחד את הפרגולה שלכם. כמו כן, ניתן לשלב את בניית הפרגולה עם חומרים נוספים, כגון מתכת או זכוכית, או לחילופין, להוסיף רעפים למראה כפרי יותר.


אנו במחסן עצים – עץ מרקט נשמח לסייע לכם לבנות פרגולות עץ מיוחדות. למידע נוסף, צרו קשר.


161 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page